23 de desembre 2005

FORA MÀSCARES

Avui és l'inici. Fa un temps (no massa) el gran goodalien em va proposar l'atractiva (¿?) idea (¿?) de crear un blog. Immediatament vaig contestar-li: PER QUÈ? I ell va respondre amb una rapidesa extraordinària: PER RES. La seva contesta em va deixar sobtat, quasi commocionat. I és potser per això que, un parell de mesos després (o poder 3), m'he decidit a fabricar-me'n un. Jo ja em donaré per satisfet si trobo el meu lloc (BLOG) per manifestar i expressar les meves cabòries lliurement sense que m'hagi de posar cap careta. Per això doncs, aquest espai; aquest BLOG.
Foto: Menorca, dia zero (11 de juny)

1 Comments:

Anonymous Anònim said...

felicitats nano! bon blog

ara tens espai ilimitat per posar les teves idees a la visa de abZolutament TOTHOM.
quina por q em fas!!!

-goodalien-

pd-amb lo d'internet no em menystinguis, ja veus q t'he trobat fàcil...

9:07 a. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home