23 de març 2009

EL REVOLT

Al final d'aquella recta interminable d'aquella carretera comarcal d'aquell indret entre el mar i la muntanya ens vam topar amb aquell revolt pronunciat. Com que aquella carretera d'aquell indret (...) presentava un lleu pendent de baixada el cotxe es va embalar un punt. Tot controlat, vaig dir-me. Ara canviaré de marxa; aquella tercera velocitat esdevindrà en segona perquè el fre motor del vehicle faci la seva feina. Aquells 5 segons abans d'arribar al revolt es van fer eterns i dins del meu cap s'hi van amuntegar uns quants pensaments: "I si ara quan agafi el revolt i giri, em topo frontalment i sense poder reaccionar amb una moto en sentit contrari? I si no és una moto, i és un cotxe? I si no és un cotxe, i és un autocar? I si no és un autocar, i és un tràiler? I si no és un tràiler, i és un rinoceront...?" Per tot això vaig prendre la decisió d'agafar suaument el viratge i........... Els meus ulls van poder contemplar meravellats això...........
(sense perdre de vista, diguem-ne de reüll, aquella carretera comarcal d'aquell indret entre el mar i la muntanya...)

1 Comments:

Blogger Eva said...

Doncs el que et vas trobar trobo que és preciós....
Un lloc indefinit entre el mar i la muntanya...
Una abraçada!!!

10:10 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home