22 de març 2007

DEBAT POPULAR

Estimats amics (d'auditoria):

tinc el plaer de traslladar-vos les meves inquietuds recents. Tinc dues històries apassionants per explicar i haig de triar una de les dues per publicar-la al blog. Necessito l'ajuda de la meva parròquia que, tot i que reduïda, és fidel i no falta a la cita amb els meus escrits.
El dilema és aquest: escollir entre la història DEL KRAKOSKI o la història DELS PANTALONS. Per donar-vos alguna pista més sobre el contingut d'aquestes dues parides us en transcriuré les primeres paraules.

HISTÒRIA DEL KRAKOSKI:

"Posa'm un krakoski" li vaig dir al cambrer.
"¿Amb formatge?" va gosar dir ell.
(.......... to be continued)


HISTÒRIA DELS PANTALONS:

L'entrenament de dimecres va acabar bé, sota la dutxa tonificant amb aigua tèbia. Res feia indicar que aquell seria el principi d'una història de recerca (.............. to be continued)


Quin publicar? Adreceu els vostres vots via mail, via sms o via comentari en aquest mateix blog. No us en penedireu...

14 Comments:

Anonymous Anònim said...

Per què triar-ne una si es poden explicar les dues? je, je, je...

Tot i que si he d'escollir em quedo amb la primera, la del Krakoski...

9:16 p. m.  
Blogger ayma said...

Jo tb voto Krakoski, tot sigui per certs esmorzars del frankfurt pedralbes, que crec que serà l'escenari de la història¿?...

Ara, els teus lectors també esperen la història dels pantalons!

4:30 p. m.  
Blogger Lluís said...

a mi m'atrau més la dels pantalons...és un inici tan absurd que promet.

10:27 p. m.  
Anonymous Anònim said...

Sens cap mena de dubte: PANTALONS, PANTALONS PANTALONS PANTALONS PANTALONS PANTALONS!!!

9:27 p. m.  
Anonymous Anònim said...

KRAKOSKI JA!!!!perque el nom apassiona i perquè el cambrer t'entenia!!!!!vull més diàleg!

12:26 p. m.  
Anonymous Anònim said...

A mi sentir la història d'uns pantalons després de l'entrenament em té més encuriosida!!!

PANTALONS, pantalons...de les coses més quotidianes surgeixen les històries més divertides!!!

10:45 a. m.  
Anonymous Anònim said...

A mi les incongruències que han demostrat les tradicions a l'hora d'assignar noms a les pastes i pastissets sempre m'han apassionat: voto krakoski.

(qui carai li posaria mona a un pastís?)

11:12 p. m.  
Anonymous Anònim said...

pAnTaLoNs!!! sona molt millor!

2:48 p. m.  
Blogger ayma said...

què? un mes esperant la maleïda història del krakoski...i encara ni mu? i a sobre estem empatats 4-4...booooffff....kra-kos-ki! kra-kos-ki! kra-kos-ki! i afegeixo un soborn: si l'expliques, convido a krakoskis al pedralbes...

10:28 a. m.  
Anonymous Anònim said...

Això ja fa pudor...segur k tens històries?¿ Tant temps sense pronunciarte comença a ser sospitos eh!!!!

1:28 p. m.  
Blogger ayma said...

Vale, ja has arribat al històric rerord blogueril de 10 comments...crec q ja toca, no? -digué enfurismat un dels seus lectors...

12:35 p. m.  
Anonymous Anònim said...

¡qUÉ no CundA el Pánico! CrEc quE

té problEmes tècNics...

10:48 a. m.  
Anonymous Anònim said...

HISTÒRIA DEL KRAKOSKI! sense dubtar ni un segon, oi que així desempatem?

6:08 p. m.  
Blogger naiguess said...

això ja pasa de "castanyu uscuru"... ets 1 autèntic llambordí, se m'enfot la història, però publiquen alguna ja no?????

2:09 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home